Skuteczna dieta na masę

salad-1426130-mMarzeniem praktycznie każdego faceta jest posiadanie muskularnej i pozbawionej nadmiaru tłuszczu sylwetki. Chcąc osiągnąć ten cel większość z nich zapisuje się na siłownię, lecz jest to zdecydowanie za mało. Pragnąc osiągnąć zadowalające rezultaty należy zacząć od samego początku stosować również odpowiednią dietę. Taka dieta na masę oparta jest o indywidualny dobór takich elementów jak: białka, węglowodany oraz tłuszcze. Proporcje pomiędzy tymi składnikami odżywczymi są uzależnione od zapotrzebowania kalorycznego danej osoby. Warto również wiedzieć, że wspomniana dieta na masę charakteryzuje się kilkoma prawidłami. Chcąc cieszyć się potężną masą trzeba koniecznie przestrzegać tych zasad.

Chodzi tutaj przede wszystkim o liczbę posiłków, których powinno być sześć. Nie mniej istotna jest też dbałość o zjadanie ich o stałych porach. Dieta na masę charakteryzuje się też tym, że posiłki bogate w węglowodany są spożywane z rana, a z kolei produkty bogate w białko powinny być konsumowane w godzinach popołudniowych i wieczornych. Stosując tego rodzaju dietę nie można zapomnieć też o wypijaniu dużych ilości niegazowanej wody. Marząc o dużej masie mięśniowej należy zapomnieć o spożywaniu słodyczy, chipsów i tym podobnych niezdrowych produktów. Decydując się na taki reżim żywieniowy w połączeniu z systematycznym treningiem siłowym możemy niebawem spodziewać się widocznych i trwałych efektów.

Dodaj komentarz