Dieta kopenhaska

Każda dieta posiada zarówno swoich zwolenników jaki przeciwników. Dieta kopenhańska, zwana inaczej trzynastodniową lub szwedzką, przez swoich zwelenników uważana jest za bardzo skuteczną i efektywną, ponieważ w przeciągu zaledwie 13 dni można stracić od 7 do 20 kilogramów, w stosunku to swojej masy początkowej. Przeciwnicy zarzucają jej niezwykle duże rozregulowanie i wyniszczenie organizmu. Czy dieta kopenhaska jest dla Ciebie odpowiednia? Każdy organizm reaguje inaczej na zmiany żywieniowe.

 

Plan diety jest bardzo rygorystyczny, osoba stosująca tą dietę musi być bardzo konsekwenta i zdyscyplinowana. Plan składa się tylko z trzech posiłków: śniadania, lunchu i obiadu. Dziennie można zjeść od 500 do 900 kalorii. Dieta kopenhaska to spożywanie: chudego mięsa, warzyw, jaj i picie kawy. Nie należy używać soli. Ważne jest aby pić przynajmniej 2 litry wody dziennie. Dieta kopenhaska może spowodować na początku jej stosowania złe samopoczucie. Olbrzymie efekty jakie możemy dzięki neij osiągnąć powinne być dla nas motywacją do przetrwania tych 13 dni.

Dodaj komentarz